Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Elle, σελ. 31 (μια αναφορά στην Έντα Γκάμπλερ)

Είδατε τη μικρή μας παράσταση στο CAMP!; Διαβάστε εδώ ολόκληρο το Τεστ #6 και όχι μόνο...


Ολόκληρο το τεστ νούμερο 6 & τα αποτελέσματά του...
ήταν η βάση για την παράσταση που δημιούργησαν οι Ευγενία Τζιρτζιλάκη, Μυρτώ Σταμπούλου, Ντίνα Καφτεράνη, Ερμιόνη Δόβα και Νίκος Αρβανίτης για το φεστιβάλ Page 31 που διοργανώνει το CAMP! στην πλατεία Θεάτρου.



Αποτελέσματα του τεστ...

Μαζί με το Τεστ #6  επεξεργαστήκαμε τις σκέψεις μιας ανώνυμης.blogger, την οποία δεν γνωρίζουμε, της Αόρατης Μελάνης. Διαβάστε στο παρακάτω λινκ τι έζησε έξω από το θέατρο Χυτήριο...

http://aoratimelani.blogspot.gr/2012/10/blog-post_12.html



Μαζί με την Αόρατη Μελάνη και μαζί με τόσους άλλους, θα μείνουμε κι εμείς εδώ.



6 σχόλια:

  1. Παιδιά με συγκινείτε και με ξαφνιάζετε. Πολύ θα ήθελα να είμαι εκεί, δεν ξέρω όμως αν θα τα καταφέρω και μάλιστα στις 7μιση. Βλέπω στο πρόγραμμα ότι εσείς βγαίνετε στις 9, θα προσπαθήσω να έρθω, αν όμως δεν τα καταφέρω, θα βιντεοσκοπηθεί η παράσταση ή θα ανέβει και κάπου αλλού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσια ευχαριστώ που με καλέσατε, η παράσταση ήταν υπέροχη και ήταν μεγάλη χαρά για μένα να δω τα λόγια που έγραψα να αγγίζουν και άλλους ανθρώπους με διαφορετικό τρόπο. Χάρηκα πολύ που σας γνώρισα όλες κι ελπίζω να τα ξαναπούμε

    Κάτι που ξέχασα να πω: χρησιμοποιήσατε τη λέξη "μάγισσα" που δεν ανέφερα εγώ στο κείμενό μου, και όμως ήταν πραγματικάη λέξη που περισσότερο με χαρακτηρίζει και που συνοψίζει συμβολικά όλα τα επίθετα του "κακού άλλου". Για μένα έχει και μια προσωπική χροιά για έναν μάλλον αστείο λόγο. Όπως ίσως προσέξατε, δεν βάφω τα μαλλιά μου, που είναι μάλλον πυκνά, σγουρά, παλιότερα τα είχα αρκετά πιο μακριά και τώρα τα μακραίνω πάλι. Μια φίλη λοιπόν μου είπε "Μα θα μακρύνεις το μαλλί; Δεν το βάφεις τουλάχιστον; Σαν μάγισσα θα είσαι!" Εκείνη το είπε επιτιμητικά, εγώ όμως το σκέφτηκα λίγο και λέω, ώστε σαν μάγισσα; Τέλεια, λατρεύω τις μάγισσες!

    Ευτυχώς που δεν καίνε πια τις μάγισσες γιατί δεν μας έβλεπα καλά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια χαρά! Δε μου λέτε, το βίντεο της εκδήλωσης έχει ανέβει κάπου; Αν ναι, μπορείτε να μου δώσετε το λινκ;

    Εγώ τράβηξα κάτι βιντεάκια, αλλά επειδή τελείωνε η μπαταρία είναι ασύνδετα αποσπάσματα και άλλωστε η ποιότητα δεν είναι καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μελάνη μου στο στείλαμε το βίντεο - δεν το έλαβες; Κάτσε να το ξαναστείλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι, δεν το έλαβα. Κοίταξα και στο spam folder, τίποτα. Μήπως δεν έχετε σωστά το μέιλ μου;

    aoratimelani παπάκι gmail τελεία com

    ΑπάντησηΔιαγραφή